ايستگاه عشق
دوست داشتنی

دقایقی تو زندگی هستن دلت واسه یکی اونقدر تنگ می شه که دوست داری اونو از رویاهات بکشی بیرون..و تودنیای حقیقی بغلش کنی...

بعضی وقتها چشام به دلشون حسودیشون می شه ..می دونی چرا؟!...چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشام دوری.

می گن لبخند ربطی به مرگ نداره...ولی تو بخند تا من برات بمیرم....

عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق منی...نفسو داشتی!

می دونی فرق لبخند تو با لبخند من چیه؟ تو وقتی شادی می خندی...من وقتی تو شادی می خندم!

میون هزاران دیروز و میلیونها فردا فقط یه دونه امروزه..پس از دستش ندیم و ازش لذت ببریم و به عزیزامون بگیم چقد دوستشون داریم...

شب که می شه برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه.

می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده ش می ده...من که بهترین بنده اش نیستم پس چرا تو رو به من داده

 جیر جیرک به خرس گفت:عاشقت شدم...خرس گفت:الان وقت خواب زمستانی من است..وقتی ۶ماه دیگر بیدار شدم در این باره صحبت می کنیم...خرس وقتی بیدار شد...جیر جیرک را ندید..خرس نمی دانست جیرجیرکها فقط ۳روز عمر می کنند....

زندگی آتشگهی ست دیرینه پابرجاست...گر بیفروزیش رقص شعله هایش در هر کران پیداست ....ورنه خاموش است...وخاموشی گناه.

توی زندون قلبت اون قدر شلوغ می کنم....و زندونیها رو اذیت می کنم..که مجبور بشی...منو بندازی توی انفرادی قلبت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 19 / 10 / 1388برچسب:, :: 4:39 AM ::  نويسنده : maryam

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان *بيا توپشيمون نمي شي* و آدرس lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 3005
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

كد تصوير تصادفی

فال عشق

Best Cod Music

فال عشق

Bahar-20 بهاربيست

script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=1233&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید